În timp ce proliferarea vehiculelor electrice (EV) câștigă teren rapid în industria auto, schimbarea treptelor de viteză devine o artă pierdută. Cu toate acestea, unii producători încearcă să păstreze această experiență tactilă prin simularea schimbărilor de viteză în mașinile lor electrice. Hyundai, de exemplu, oferă funcția „N e-Shift” în Ioniq 5 N, imitând o transmisie cu dublu ambreiaj în 8 trepte, similară cu cea a modelului Veloster N. Atelierele aftermarket au mers chiar mai departe, proiectând EV-uri cu cutii de viteze manuale. Dar Porsche nu este de acord cu această abordare.
Prezentare generală a confidențialității
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.