Câştigul salarial mediu net a crescut cu 12,7% în interval de un an

Câştigul salarial mediu În luna mai 2024, câştigul...

Cod roșu și pe șine. Trenurile circulă cu viteză redusă

Trenurile circulă cu viteză redusă. Traficul feroviar se...

Eurostat: Aproape un sfert dintre români nu își permit o masă adecvată

Studiu Eurostat Aproape 1 din 10 locuitori ai...

Preluare cu gust de zahăr: Dulcinella, preluat de fondul de investiții Cornelius H Group

EconomiePreluare cu gust de zahăr: Dulcinella, preluat de fondul de investiții Cornelius H Group

Lanțul de cofetării Dulcinella, din Republica Moldova, a fost preluat de fondul de investiții Cornelius H Group și începe procesul de extindere în România, ca brand național.

Cofetăriile sunt în locații centrale, tip mall, și au necesitat împreună o investiție de peste 300.000 de euro.

“Deschiderea de noi locații face parte din strategia noastră de expansiune. Scopul nostru este să valorificăm la maximum potențialul brandului prin locații cu vizibilitate, trafic și facilitate pentru clienți cât mai mari, astfel încât să putem dezvolta, pe termen lung, brandul Dulcinella la nivel național”, spune Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Dulcinella.

În București, noile locații Dulcinella s-au deschis în Promenada Mall și Mega Mall, venind sa completeze celelalte 5 locații din capitală – Grivița, Ștefan cel Mare, Pantelimon, Iuliu Maniu și Brâncoveanu.

În zona istorică a Moldovei, cele două noi puncte Dulcinella s-au deschis în Iulius Mall Suceava și Palas Iași. Pe lângă acestea, grupul Dulcinella mai are magazine în Bacău, Botoșani, Roman, Piatra Neamț, Pașcani și Fălticeni.

Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova. Din 2019 s-a extins și în România cu peste 20 de magazine proprii în 10 orașe, dintre care 7 locații în București, având fabrica la Târgu Neamț și peste 120 angajati.

Acum este deținută de Cornelius H Group, un fond de investiții din Marea Britanie cu rădăcinile tot în Republica Moldova.

Citeste si alte articole: