Calendar Evaluare Națională: clasele a II-a, a IV-a și a VI-a în anul școlar 2023-2024

Calendarul pentru evaluările naționale la finalul claselor...

Vânzarea de energizante către minori, interzisă prin lege

Vânzarea de energizante către minori, interzisă prin...

Cel mai nou centru comercial inaugurat în București, Greenfield Plaza, atinge un grad de ocupare de 89%

ImobiliareCel mai nou centru comercial inaugurat în București, Greenfield Plaza, atinge un grad de ocupare de 89%

Centrul comercial Greenfield Plaza, dezvoltat de IMPACT Developer & Contractor în cartierul Greenfield Băneasa, a atins un grad de ocupare de 89%. Cu o valoare de piață de peste 25 milioane de euro, centrul are o suprafață de 14.001 mp, care acoperă funcțiuni de retail, wellness și office.

Principalii chiriași ai celui mai nou centru comercial din Capitală sunt lanțul de supermarketuri Mega Image, farmacia Help Net și compania Spatzioo.

Galeria comercială conține supermarket, farmacie, salon de înfrumusețare, cafenele, restaurante și spălătorie pentru haine. Wellness Club by Greenfield găzduiește zone de sport și spa extinse, pentru adulți și copii: piscină interioară semiolimpică, piscină pentru copii, piscină exterioară, sală de fitness, clase de grup (cycling, pilates, yoga, zumba, stretching, clase pentru copii, dansuri, arte marțiale), teren de squash, zonă de relaxare cu saună și dușuri emoționale, săli de masaj. Pe lângă acestea, Greenfield Plaza include o spălătorie auto și o clădire de birouri. Cei 1.228 mp de office sunt ocupați integral de către IMPACT, la parterul clădirii cu două etaje situându-se biroul de vânzări Greenfield Băneasa.

Centrul comercial dezvoltat de IMPACT face parte din categoria clădirilor verzi, cu un impact redus asupra mediului înconjurător, fiind construit la standardele de sustenabilitate BREEAM Excellent, în linie cu politica de ESG a companiei. O parte importantă din energia utilizată pentru alimentarea spațiilor comerciale și de wellness provine din surse regenerabile. Astfel, acoperișul clubului de wellness este dotat cu panouri solare, care acoperă circa 70% din necesarul de energie pentru încălzirea apei menajare și a piscinelor, în vreme ce 25% din necesarul de energie electrică pentru galeriile comerciale este asigurat de panouri fotovoltaice.

„Greenfield Plaza completează gama de facilități pe care le-am dezvoltat pentru comunitatea Greenfield Băneasa, necesare pentru un stil de viață modern, construit în jurul conceptului de wellbeing. Suntem încântați să vedem un asemenea interes pentru primul nostru centru comercial, care oferă o diversitate de servicii, reprezentate de branduri importante. Acesta este un prim pas important făcut de companie în diversificarea portofoliului și demonstrează capacitatea noastră de a dezvolta și administra componente de retail și wellness și în viitoare ansambluri rezidențiale.”, a declarat Constantin Sebeșanu, CEO IMPACT Developer & Contractor.  

Administrat de compania Spatzioo, parte a grupului IMPACT, Greenfield Plaza le oferă atât celor peste 6.500 de rezidenți ai cartierului Greenfield, cât și locuitorilor din proximitate, o nouă experiență de cumpărături și relaxare, chiar lângă pădurea Băneasa. IMPACT încurajează mobilitatea verde către și dinspre centrul comercial, punând la dispoziție rasteluri de biciclete și stații de încărcare pentru mașini electrice, precum și soluții de micro-mobilitate ce include biciclete, trotinete și scutere electrice.

Citeste si alte articole: