Șoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li se face dosar penal

Fără dosar penal După discuțiile de zilele trecute,...

Piețe de investiții. Oportunități de explorat în 2024

Piețe de investiții Specialiștii au o serie de...

Sindicatul UAW extinde grevele la 38 de furnizori de piese şi centre de distribuţie ale General Motors şi Stellantis, dar nu şi ale Ford Motor

EconomieSindicatul UAW extinde grevele la 38 de furnizori de piese şi centre de distribuţie ale General Motors şi Stellantis, dar nu şi ale Ford Motor

Sindicatul nu va iniţia greve suplimentare la Ford Motor, deoarece compania a demonstrat că ”doreşte serios să ajungă la o înţelegere”, a spus Fain în timpul unui live pe Facebook.

”Avem încă probleme serioase de rezolvat, dar vrem să recunoaştem că Ford arată că sunt serioşi să ajungă la o înţelegere. La GM şi Stellantis, este o altă poveste”, a spus liderul sindical.

Fain a spus că sindicatul şi Ford au făcut progrese cu privire la probleme, inclusiv eliminarea unor niveluri salariale, restabilirea ajustărilor la costul vieţii şi o formulă îmbunătăţită de împărţire a profitului.

El a mai spus că sindicatul a câştigat dreptul de a face grevă pentru închiderea fabricilor, pe durata acordului, precum şi o conversie imediată a lucrătorilor temporari sau suplimentari, cu cel puţin 90 de zile de muncă după ratificarea la companie.

Ford a spus că ”lucrează cu sârguinţă împreună cu UAW pentru a ajunge la un acord”, dar ”mai avem lacune semnificative de rezolvat în problemele economice cheie”.

”În final, problemele sunt interconectate şi trebuie să funcţioneze în cadrul unui acord general care să sprijine succesul nostru reciproc”, a spus Ford într-o declaraţie de vineri.

Grevele de la furnizorii de componente ai GM şi Stellantis vor adăuga aproximativ 5.600 de lucrători auto, dintre care aproximativ 3.500 de angajaţi ai GM, la grevele în curs ale UAW de la producătorii de automobile din Detroit.

Aproximativ 12.700 de lucrători ai UAW au intrat în grevă în urmă cu o săptămână, la uzina GM de camionete de dimensiuni medii şi furgonete mari din Wentzville, Missouri; Uzina Ford din Wayne, Michigan  unde fabrică vehiculul Ranger de dimensiuni medii şi SUV-ul Bronco; şi uzina a Stellantis din Toledo, Ohio  care produce Jeep Wrangler şi Gladiator.

Centrele de distribuţie de piese au reprezentat un punct major de îngrijorare în timpul acestor discuţii, în special la Stellantis. Producătorul auto a propus consolidarea a 10 centre de distribuţie şi piese ”Mopar”, care sunt împrăştiate în toată ţara, în centre de distribuţie mai mari, asemănătoare celor ale Amazon.

GM a fost de acord să elimine diferenţele de salarizare la fabricile sale de piese şi componente, potrivit lui Fain. El a felicitat producătorul de automobile din Detroit pentru această acţiune, dar l-a condamnat pentru că s-a opus unor măsuri suplimentare asupra cărora Ford a convenit cu sindicatul.

Grevele de la furnizorii de piese şi centrele de distribuţie este o strategie unică. Nu afectează producţia şi asamblarea vehiculelor, ci doar distribuirea pieselor către dealeri.

Noile opriri de activitate, dacă sunt prelungite, ar putea cauza perturbări semnificative pentru dealeri, ceea ce ar putea, la rândul lor, să întârzie remedierea vehiculelor clienţilor.

Timpii de aşteptare pentru reparaţii au fost deja problematici din cauza problemelor recente ale lanţului de aprovizionare.

 

Citeste si alte articole: