Șoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li se face dosar penal

Fără dosar penal După discuțiile de zilele trecute,...

Piețe de investiții. Oportunități de explorat în 2024

Piețe de investiții Specialiștii au o serie de...

Johnson & Johnson îşi schimbă logo-ul după mai bine de 130 de ani

EconomieJohnson & Johnson îşi schimbă logo-ul după mai bine de 130 de ani

Noua înfăţişare, care include o nuanţă diferită de roşu, urmăreşte să recunoască transformarea J&J într-o „companie exclusiv de îngrijire a sănătăţii”, a declarat Vanessa Broadhurst, vicepreşedinte executiv al companiei.

Sigla a fost „una dintre cele mai utilizate embleme de companie din lume de mult timp”, a declarat J&J într-o postare pe un site web din 2017, dar a început să-şi arate vârsta într-o eră a mesajelor text şi a emoticoanelor.

Mulţi copii nu mai învaţă să scrie cu litere cursive la şcoală, a remarcat consultantul în marketing Laura Ries. Oamenii recunoaşteau semnătura, dar nu o citeau neapărat, a precizat ea, referindu-se la logo-ul original.

Noul logo, a spus ea, este mai uşor de procesat.

„Pentru că este mai uşor, aproape că îţi atrage chiar atenţia asupra lui”, a spus Ries, care nu a fost implicată în schimbarea logo-ului.

Logo-ul original – bazat pe semnătura co-fondatorului James Wood Johnson – va mai putea fi văzut deocamdată pe produsele de consum, cum ar fi şamponul pentru copii de la Kenvue, o nouă companie desprinsă recent din J&J.

Un purtător de cuvânt al Kenvue a declarat că marca J&J de pe produse precum Band Aids va fi eliminată treptat.

Totodată, J&J, cu sediul în New Jersey, a mai declarat joi că va redenumi afacerea sa farmaceutică Janssen, Johnson & Johnson Innovative Medicine, iar segmentul său de dispozitive medicale şi tehnologie se va numi Johnson & Johnson MedTech.

Citeste si alte articole: