Câştigul salarial mediu net a crescut cu 12,7% în interval de un an

Câştigul salarial mediu În luna mai 2024, câştigul...

Cod roșu și pe șine. Trenurile circulă cu viteză redusă

Trenurile circulă cu viteză redusă. Traficul feroviar se...

Eurostat: Aproape un sfert dintre români nu își permit o masă adecvată

Studiu Eurostat Aproape 1 din 10 locuitori ai...

Rețetă rapidă de post, fără foc

MedicalRețetă rapidă de post, fără foc

Ai chef de o mâncare de post?

Iată o rețetă rapidă și delicioasă de hummus, care este perfectă pentru post și nu necesită gătire pe foc.

Rețetă rapidă de hummus:

Ingrediente:

  • 1 cană de năut fiert și scurs
  • 3 linguri de pastă de susan (tahini)
  • 2 căței de usturoi
  • Sucul de la 1-2 lămâi, în funcție de preferințe
  • 2 linguri de ulei de măsline
  • Sare și piper negru, după gust
  • Opțional: puțin ardei iute, pentru un gust mai picant
  • Garnitură: puțin ulei de măsline și boabe de năut pentru decor

Instrucțiuni:

  1. Într-un blender sau robot de bucătărie, amestecă năutul, pastă de susan, usturoiul, sucul de lămâie și uleiul de măsline.
  2. Amestecă ingredientele până când obții o pastă fină și omogenă. Dacă amestecul este prea gros, poți adăuga puțină apă pentru a-l subția.
  3. Gustă și ajustează cu sare, piper și sucul de lămâie, după preferințe. Dacă vrei un hummus mai picant, adaugă puțin ardei iute.
  4. Transferă hummusul într-un bol și toarnă un pic de ulei de măsline deasupra. Poți decora cu câteva boabe de năut.
  5. Servește hummusul cu legume proaspete tăiate, pâine integrală sau pită.

Această rețetă simplă de hummus este o alegere excelentă pentru post, deoarece este bogată în proteine, fibre și grăsimi sănătoase. Poate fi servită ca aperitiv sau gustare sănătoasă.

Citeste si alte articole: