Anunţul a avut loc la câteva zile după ce Administraţia pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi a declarat că poartă discuţii cu Ford în legătură cu această problemă.
SK On, un producător de pentru vehicule electrice din Coreea de Sud şi furnizor al Ford, a început din nou să construiască celule de baterii la o fabrică din Georgia.
”Va fi nevoie de timp ca SK să se asigure că au revenit la construirea de celule de înaltă calitate şi pentru a le livra la linia de producţie Lightning. Suntem de acord cu modificările recomandate de SK On în echipamentele şi procesele lor pentru liniile de producţie de celule ale SK”, a spus Ford într-un comunicat.
Săptămâna trecută, producătorul auto a declarat că va continua să reţină vehiculele deja produse, în timp ce lucrează prin actualizări de inginerie şi procese.
Incidentul de incendiu, care a implicat camioneta electrică a Ford, a avut loc pe 4 februarie, în timpul unei inspecţii de calitate înainte de livrare la fabrica sa din Dearborn, Michigan, determinând compania să oprească producţia a doua zi.